.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماينده ساري:ايران ؛ بهشت پيمانکاران بي معرفت

مخبر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسامی با انتقاد از کندی روند اجرای پروژه های عمرانی در کشور اظهار داشت: ایران به بهشت پیمانکاران بی معرفت تبدیل شده است.
به گزارش مهر، علی اصغر یوسف نژاد، عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید استاندار مازندران از پروژه کمربندی شمالی ساری اظهار داشت: متاسفانه کمربندی شمالی به معضل اساسی برای راهسازی کشور تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: حدود 20 سال است که مردم مازندران انتظار افتتاح و راه اندازی این پروژه ملی را می کشند. نماینده مردم ساری در مجلس با اشاره به اینکه مجلس آمادگی خود را برای اجرای پروژه های عمرانی و راهسازی در کشور اعلام می دارد تصریح کرد: روند اجرای پروژه های عمرانی و راهسازی در مازندران باید تسریع شود.

استاندار مازندران نیز در سخنانی با انتقاد از عدم احداث کارخانه آسفالت جهت تسریع در روند اجرای پروژه آسفالت در کمربندی شمالی اظهار داشت: پیمانکار تا اول شهریور ماه فرصت دارد نسبت به احداث کارخانه آسفالت در محل پروژه اقدام کند.

سید محمد کریمی افزود: بر خلاف عدم اجرای تعهدات، پیمانکار مربوطه باید تجهیزات خود را از استان خارج و حوزه راهسازی مازندران با وی برخورد قانونی کند.

محسن مهدوی رئیس حوزه راهسازی مازندران نیز در سخنانی با اشاره به اینکه تمامی تجهیزات اولیه و پایه کمربندی شمالی به محل پروژه انتقال داده شده است، گفت: زیرسازی، جمع آوری مصالح و خاکریزی محور رو به اتمام است.

وی با اشاره به اینکه اولویت اول حوزه راهسازی مازندران تسریع در اجرای و بهره برداری از کمربندی شمالی ساری گفت: این محور هم اکنون برای اجرا با کسری بودجه 280 میلیون تومانی مواجه است.

استاندار مازندران را در این بازدید، معاون عمرانی وی، مدیرکل راه و ترابری و حوزه راهسازی مازندران، فرماندار و شهردار ساری همراهی می کند.

کریمی ضمن بازدید از پروژه های آزاد سازی سواحل ساری در جلسه شورای اداری این شهرستان واقع در مجموعه تاریخی فرح آباد ساری شرکت خواهد کرد.

اجرای پروژه کمربندی شمالی ساری از مصوبات سفر استانی هیئت دولت است که به گفته مسئولان وزارت راه باید تا قبل از دور دوم سفرهای استانی به مازندران به بهره برداری برسد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

masume 13 مرداد 1387
ba hemate iraniyan bechosus kasabeye sari va ba daryafte avarez az gardeshgaran va komake ahaliye mantaghe mitavan kasriye budje ra taamin kard. farhangiyane sari salha pish neshan dadand ke ba ehdaye 1ruz az hoghughe khod meidane saate sari ra dobare besazand.harbar ke in meydan ra mibinam az didane an lezat mibaram.omidvaram ruzi shahede bazgoshaiye in bozorgrah bashim mkhodahafez masume az alman

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.369 seconds.